3 nevoi pe care le au clienții unui restaurant și cum le poți satisface eficient

[ad_1]

Un restaurant ajunge repede în lista de preferințe a clienților cu condiția să îndeplinească o serie de condiții importante pentru fiecare consumator.


In articol:


Evident, igiena și modul în care este amenajat sunt esențiale și este de la sine înțeles că este necesar să le ai în vedere, însă nevoile principale, cele care contează cel mai mult pentru toți clienții, sunt următoarele:


Servire rapidă

Dacă un client va aștepta mult o comandă, indiferent de cât de bună este mâncarea pe care o servești, el va avea o nemulțumire. Pentru că în zilele noastre oamenii sunt ocupați și mereu în contratimp, un client va aprecia, cu siguranță, un loc în care primește mâncarea într-un interval de timp acceptabil. Acesta este motivul pentru care bucătăria restaurantului trebuie să fie dotată modern, cu cele mai eficiente plite, cuptoare și friteuze, cu ajutorul cărora poți să îndeplinești această nevoie de bază a clienților în zilele noastre.
Pe blogul Hendi.ro vei găsi sfaturi despre lista de echipamente profesionale ideale pentru o bucătărie modernă și eficientă într-un restaurant, astfel încât îți va fi mai ușor să o utilezi corespunzător, în ton cu nevoile clientului.

Mâncarea bună

Din dorința de a acapara cât mai mulți clienți, cu gusturi variate, multe restaurante au un meniu stufos, cu foarte multe preparate.

Este foarte greu să le faci pe toate la fel de bine, pentru că, la un moment dat, această varietate îi va pune în dificultate și pe cei mai pricepuți bucătari și este posibil să încurce un condiment sau timpul de gătire pentru un preparat, iar rezultatul să fie mediocru. Ideal ar fi să te axezi pe un meniu mai restrâns, dar cu toate mâncărurile bine făcute și gustoase. Chiar dacă oferi, să zicem, un fel principal delicios, clienții tot vor fi nemulțumiți dacă primesc un desert îndoielnic. Asigură-te că tot ce iese din bucătăria ta este foarte bun și atunci problema fidelizării clienților este ca și rezolvată.  

Preparate cu aspect atrăgător

Simțul vizual stimulează apetitul, de unde și expresia „mănânci cu ochii”. Există și studii științifice care confirmă faptul că modul de prezentare al unui preparat, dar și vesela utilizată pentru servire, influențează puternic percepția asupra gustului acestuia.

Prin urmare, dacă preparatul tău este montat frumos pe o farfurie aspectuoasă, clientul va aprecia acest lucru și va fi mulțumit chiar înainte de a gusta din el.

Acestea au fost cele 3 nevoi esențiale ale clientului pe care orice restaurant trebuie să le îndeplinească. Ca să câștigi și mai repede popularitate, trebuie să ai în vedere mereu aceste aspecte, iar aici vei descoperi și alte sfaturi utile în această direcție.

[ad_2]

Citește mai mult..