„Beți apă!” Cristiano Ronaldo a îndepărtat două sticle din fața lui și Coca-Cola a pierdut 4 miliarde de dolari
[ad_1]
După ce Cristiano Ronaldo a îndepărtat două sticle de Coca-Cola din fața sa, în timpul unei conferințe de presă de la Euro 2020, acțiunile gigantului de băuturi răcoritoare au scăzut de 4 miliarde de dolari.
Căpitanul Portugaliei este un fanatic al stilului de viață sănătos și a clarificat astfel ce părere are despre băutura răcoritoare carbogazoasă. Fotbalistul de 36 de ani a mutat sticlele de Coca-Cola în timpul unei conferințe de presă de la Budapesta, luni, înaintea meciului naționalei Portugaliei împotriva Ungariei. A luat imediat o sticlă de apă și a spus spre camere „Agua!” (apă), sugerând că oamenii ar trebui să bea apă.
Prețul acțiunii Coca-Cola a scăzut de la 56,10 dolari la 55,22 dolari aproape imediat după gestul lui Ronaldo, o scădere de 1,6%. Valoarea de piață a Coca-Cola a scăzut de la 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari – cu 4 miliarde dolari, potrivit The Guardian.
Coca-Cola, unul dintre sponsorii oficiali ai Euro 2020, a răspuns marți printr-o declarație în care spune că „toată lumea are dreptul să își aleagă băutura preferată”.
Un purtător de cuvânt al Euro 2020 a spus: „Jucătorilor li se oferă apă, alături de Coca-Cola și Coca-Cola Zero, la conferințele noastre de presă.”
Ronaldo este un star mondial în adevăratul sens al cuvântului, având aproape 300 de milioane de fani pe Instagram.
Paul Pogba a repetat gestul lui Ronaldo cu o sticlă de bere
După victoria Franței cu Germania de la Euro 2020, Paul Pogba a repetat gestul lui Ronaldo și a îndepărtat o sticlă de Heineken.
Pogba, musulman practicant, a dat afară din cadru sticla de bere în timpul unei conferinţe de presă ce a urmat victoriei Franţei în meciul cu Germania, de marţi seara.
Pentru musulmani, alcoolul este interzis, iar gestul său cel mai probabil are legătură cu acest lucru.
Rămâne de văzut dacă Heineken va lua vreo măsură după gestul lui Pogba din conferinţa de presă post-meci. Ca răspuns la mişcarea lui Ronaldo, Coca-Cola a spus că „toată lumea are dreptul să aibă preferinţe la băuturi”.
Editor : D.C.
[ad_2]
Citește mai mult..