Aproape 2 milioane de telespectatori, cu ochii pe serialul „Fiica Ambasadorului”. Kanal D, lider de audiență la nivelul întregii țări

[ad_1]

Serialul „Fiica Ambasadorului” cucerește inimile românilor, episodul difuzat aseară a adunat în fața micilor ecrane aproape două milioane de fani ai producției, poziționând Kanal D, în Prime Time, pe primul loc în topul televiziunilor din România, la nivelul publicului din întreagă țară.

Stația a înregistrat  aseară 9,5% rating și 21,2% cota de piață, pe targetul Național, conform Kantar Media România, minutul de aur, atins la 22:14, adunând  în fața micului ecran, la Kanal D, aproape 2 milioane de telespectatori (1. 928.000).

Episodul de aseară al serialului „Fiica Ambasadorului” a fost urmărit aseară de o medie de peste 1.6

milioane de români (1.679.000)  din întreaga țară, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Citeste si: Copilul minune din „Fiica Ambasadorului”

Tot în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a înregistrat 7,3% rating și 17,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 3,8% rating și 11,9% cota de piață, pe targetul Comercial, situându-se astfel pe a doua poziție în topul audiențelor.

Nu pierdeți, în fiecare seară, de la 20:00, de luni până vineri, serialul fenomen „Fiica Ambasadorului”. Distribuție excepțională, intrigă bine articulată, poveștile de viață în care se regăsesc milioane de oameni sunt ingredientele care fac din această producție o experiență cu totul specială. 

Citeste si: Ce se întâmplă, în această seară, de la ora 20:00, în „Fiica ambasadorului”- Nare și Sancar fac totul pentru fiica lor

[ad_2]

Citește mai mult..