Noi indicatoare care interzic accesul mașinilor pe liniile de tramvai, ignorate de șoferi. Vatman: „Unii le lasă și vin după 15 minute”
[ad_1]
În București, traficul este atât de aglomerat încât șofatul pe linia de tramvai a devenit un obicei. De suferit au mereu sutele de călători care trebuie să aștepte ca liniile pentru transport public să fie deblocate de șoferii grăbiți. Primăria Capitalei a găsit o soluție de compromis și a instalat indicatoare noi, care limitează accesul șoferilor pe linia de tramvai.
În București, la ora 8 și 30 de minute dimineața, nu se merge pe nicăieri. Totul este blocat, inclusiv linia de tramvai. Nebunia de pe șosea se vede foarte bine și din cabina vatmanului.
„Le lasă (mașinile – n.r.) fiecare cum poate. Tramvaiul are curbă aici și mereu ne împiedicăm de ei. Sunt situații în care în 10 minute sau 15 minute apare șoferul”, povestește un vatman.
Ce faci când mașinile blochează linia de tramvai? Le interzici accesul. Asta s-a întâmplat și pe Calea Moșilor, au aparut noi indicatoare. Sunt vizibile, însă șoferii le ignora tot timpul.
„Din sensul celălalt, în afară de autobuz, mașinile nu au ce căuta pe acolo. Au interzis. Toate mașinile astea. Observați băiatul ăsta care merge înainte. Oare nu s-a vazut indicatorul? Ia să vedeți șoferul acesta. Merge înainte sau face dreapta? A mers înainte. Interzis, obligatoriu la dreapta”, spune vatmanul unui tramvai care circulă în Capitală.
După 30 de minute în care Codul Rutier a fost încălcat fără oprire, în zonă apar și polițiști.
„S-au sesizat și ei. Dacă sunt dânșii acolo, vă dați seama că nu mai e nimic aici. Acum le atrage atenția celor doi. Mașinile acestea două nu aveau ce să caute în fața tramvaiului”, mai spune angajatul STB.
Șoferii nu sunt foarte încântați de ideea Primăriei de a bloca accesul mașinilor: „Circulă toți cei care ies din străzile de lângă. E foarte circulat, trebuie să o ia prin piața Sfânta Vineri, unde este o circulație foarte intensă. Mai rau a facut”.
Toți șoferii care intră pe interzis pot să rămână fără permis pentru 30 de zile.
Editor : A.A.
[ad_2]
Citește mai mult..